Zarządzenie Nr 0050.513.2021
Burmistrza Miasta Cieszyna
z dnia 11 października 2021 roku

w sprawie postępowania z pojazdem marki Fiat Brava, rocznik 1999 o nr rej. SB47419, przejętym z mocy ustawy na własność przez Gminę Cieszyn na podstawie art. 50a ustawy - Prawo o ruchu drogowym

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. 2021 poz. 1372) oraz art. 50a ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. 2021 poz. 450 z późn. zm.).

§ 1

  1. Stwierdzam przejęcie na własność przez Gminę Cieszyn z mocy ustawy, w trybie art. 50a ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, samochodu osobowego marki Fiat Brava, rocznik 1999 o nr rej. SB47419.
  2. Pojazd opisany w ust. 1 ze względu na jego stan przeznaczam do złomowania.

§ 2

  1. Polecam wpisać do właściwej ewidencji środków trwałych prowadzonej w Straży Miejskiej w Cieszynie samochód wymieniony w §1, usunięty z drogi przez strażnika Straży Miejskiej w Cieszynie, na podstawie art. 50a ustawy - Prawo o ruchu drogowym.
  2. Wpisu należy dokonać z dniem podjęcia niniejszego zarządzenia z uwzględnieniem wartości złomowej oraz informacją, że pojazd został przejęty na własność Gminy Cieszyn z mocy art. 50a ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym i pozostaje w dyspozycji Komendanta Straży Miejskiej w Cieszynie, zgodnie z Pełnomocnictwem Nr OR-I.0052.2.2020 Burmistrza Miasta Cieszyna z dnia 8 stycznia 2020 roku, do czasu przekazania do złomowania uprawnionemu podmiotowi.
  3. Po przekazaniu pojazdu do złomowania należy dokonać stosownych zapisów korygujących w ewidencji środków trwałych prowadzonej w Straży Miejskiej w Cieszynie.

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierzam Komendantowi Straży Miejskiej.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i zostaje ogłoszone na stronie BIP Miasta Cieszyna.

 
Burmistrz Miasta
 
 
 
Gabriela Staszkiewicz


Załączniki:

Zarządzenie Nr 0050.513.2021