Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej

Kierownik Ośrodka - Leszek Czudek
(stanowisko ds. przyjmowania opracowań do pzgik oraz prowadzenia baz danych)

Starszy Inspektor - Anna Jaworska
(stanowisko ds. obsługi MODGiK oraz ustalania numerów porządkowych budynków)

  • tel.: 33 479 43 26

Inspektor - Maria Kisiała
(stanowisko ds. GESUT, koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu i BDOT500)

  • tel.: 33 479 43 21

Inspektor - Agnieszka Markowicz
(stanowisko ds. obsługi MODGiK)

  • tel.: 33 479 43 22

Zakres działania:

Zadania Własne:

  1. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic.
  2. Ustalanie numerów porządkowych budynków.
  3. Zakładanie i prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
  4. Rozgraniczanie nieruchomości:
    • przygotowywanie postanowień w sprawie wszczęcia rozgraniczenia nieruchomości,
    • przygotowywanie decyzji w sprawie rozgraniczenia nieruchomości.

Zadania z zakresu administracji rządowej powierzone przez Starostę na mocy porozumienia:

  1. Prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik), w tym mapy ewidencji gruntów i budynków.
  2. Zakładanie i prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
  3. Zakładanie osnów szczegółowych.
  4. Zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej.
  5. Prowadzenie baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie.
  6. Sprzedaż map, danych z ewidencji gruntów i budynków oraz innych materiałów i informacji z pzgik.
  7. Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
  8. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.