Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej


Kierownik Ośrodka - Robert Woźnica

 


Starszy Inspektor - Leszek Czudek

 

  • tel.: 33/ 47 94 323


Starszy Inspektor - Anna Jaworska

 

  • tel.: 33/ 47 94 326


Inspektor - Agnieszka Markowicz

 

  • tel.: 33/ 47 94 322


Inspektor - Maria Kisiała

 

  • tel.: 33/ 47 94 321


Zakres działania:


Zadania Własne:

 

  1. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic.
  2. Ustalanie numerów porządkowych budynków.
  3. Zakładanie i prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
  4. Rozgraniczanie nieruchomości:
    • przygotowywanie postanowień w sprawie wszczęcia rozgraniczenia nieruchomości,
    • przygotowywanie decyzji w sprawie rozgraniczenia nieruchomości.

 

Zadania z zakresu administracji rządowej powierzone przez Starostę na mocy porozumienia:

 

  1. Prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik), w tym mapy ewidencji gruntów i budynków.
  2. Zakładanie i prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu.
  3. Zakładanie osnów szczegółowych.
  4. Zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej.
  5. Prowadzenie baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie.
  6. Sprzedaż map, danych z ewidencji gruntów i budynków oraz innych materiałów i informacji z pzgik.
  7. Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
  8. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych.