Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej


Kierownik Ośrodka - Robert Woźnica


 

Inspektor - Leszek Czudek
  • tel.: 33/ 47 94 323

Podinspektor - Małgorzata Stuchlik
  • tel.: 33/ 47 94 327
 
Podinspektor - Anna Jaworska
  • tel.: 33/ 47 94 322


Zakres działania:

zadania własne:

  1. prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic,
  2. ustalanie numerów porządkowych budynków,
  3. zakładanie i prowadzenie ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
zadania z zakresu administracji rządowej powierzone przez Starostę na mocy porozumienia:
  1. prowadzenie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik), w tym mapy ewidencji gruntów i budynków,
  2. zakładanie i prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
  3. zakładanie osnów szczegółowych,
  4. zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej, prowadzenie baz danych wchodzących w skład krajowego systemu informacji o terenie,
  5. sprzedaż map, danych z ewidencji gruntów i budynków oraz innych materiałów i informacji z pzgik,