Referat Gospodarczo-Remontowy

Kierownik Referatu - Marta Borowiecka-Wantulok

Operator urządzeń powielających - Alina Bańkowska
(stanowisko ds. gospodarczych)

  • tel.: 33 479 42 11

Pomoc administracyjna - Martyna Micek

Podinspektor - Aneta Paziewska
(stanowisko ds. administracyjno-gospodarczych i zaopatrzenia)

  • tel.: 33 479 42 16

Kierowca - Jacek Hutyra

  • tel.: 33 479 42 11

Konserwator - Jan Dziurosz
Konserwator - Mirosław Franek
Konserwator - Dariusz Jamioł
Konserwator - Mirosław Ziewiec

  • tel.: 33 479 42 17

Zakres działania:

  1. Zarządzanie i administrowanie budynkami i pomieszczeniami administracyjnymi Urzędu, w tym prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku, remontami i ubezpieczeniem budynków.
  2. Organizowanie zaopatrzenia Urzędu w sprzęt i materiały.
  3. Bieżące aktualizowanie ewidencji ilościowej majątku Urzędu, znakowanie oraz sporządzanie spisów inwentarza zgodnie z ewidencją ilościową i wartościową.
  4. Nadzór nad eksploatacją i rozliczaniem kosztów użytkowania urządzeń kserograficznych.
  5. Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych.