Referat Organizacyjno-Administracyjny

Kierownik Referatu - Dagmara Kowol-Pońc

Inspektor - Joanna Nowak
(stanowisko ds. organizacyjnych)

Podinspektor - Kamil Staniek

  • tel.: 33 479 42 08

Kadry:

Główny Specjalista - Karina Cieślar
(stanowisko ds. kadr)

Podinspektor - Renata Puzio
(stanowisko ds. kadr i szkoleń)

Sekretariat Burmistrza Miasta - Starszy Inspektor - Beata Topa

  • tel.: 33 479 43 00
  • tel.: 33 479 43 01

Sekretariat II Zastępcy Burmistrza Miasta i Sekretarza Miasta - Starszy Inspektor - Katarzyna Kasprzycka-Szubarska

  • tel.: 33 479 43 02

Kancelaria Ogólna:

Inspektor - Kornelia Bujak-Starzyk
(stanowisko ds. przyjmowania i wysyłki korespondencji)

  • tel.: 33 479 42 00

Podinspektor - Ewa Trzasko
(stanowisko ds. przyjmowania i wysyłki korespondencji)

  • tel.: 33 479 42 03

Inspektor - Paulina Zięba
(stanowisko ds. przyjmowania i wysyłki korespondencji)

  • tel.: 33 479 42 01

Pomoc administracyjna - Renata Michalik

  • tel.: 33 479 42 03

Zakres działania:

  1. Zapewnianie sprawnej organizacji i prawidłowego funkcjonowania Urzędu.
  2. Organizowanie publikacji aktów prawnych oraz prowadzenie zbioru przepisów gminnych i udostępnianie go do powszechnego wglądu w Urzędzie.
  3. Zapewnianie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd.
  4. Organizacyjne przygotowanie wyborów i referendów.
  5. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich instytucji kultury, jednostek budżetowych z wyjątkiem przedszkoli publicznych i szkół podstawowych.
  6. Organizowanie systemu szkoleń pracowników w różnych formach.
  7. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Burmistrza Miasta, Zastępców Burmistrza i Sekretarza Miasta.
  8. Prowadzenie kancelarii ogólnej i systemu łączności.
  9. Doręczanie pism.
  10. Prowadzenie rejestrów zarządzeń wydawanych przez Burmistrza Miasta Cieszyna jako organu Gminy oraz jako Kierownika Urzędu.
  11. Prowadzenie rejestru umów Gminy Cieszyn, dla których dysponentem środków finansowych jest Urząd Miejski.
  12. Prowadzenie rejestru pełnomocnictw udzielonych przez Burmistrza Miasta.
  13. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu.
  14. Prowadzenie centralnego rejestru petycji wpływających do Urzędu.
  15. Weryfikowanie tożsamości osób składających wnioski o założenie konta na Platformie Cieszyńskiego Systemie Informacji Finansowo-Podatkowej eUrząd (sprawdzenie danych osobowych zawartych we wniosku z okazanym dowodem osobistym).
  16. Współpraca w zakresie przewidzianym przepisami prawa ze związkami zawodowymi działającym w Urzędzie Miejskim.
  17. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem Honorowego Patronatu Burmistrza Miasta Cieszyna.
  18. Prowadzenie spraw związanych z interwencją uboczną Gminy Cieszyn w sprawach eksmisyjnych.
  19. Prowadzenie spraw związanych z płatnym stażem studenckim.
  20. Prowadzenie książki kontroli oraz gromadzenie wszystkich protokołów z kontroli przeprowadzanych w Urzędzie Miejskim w Cieszynie.