Nazwa

Zaświadczenie o rewitalizacji

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 9 października 2016 r. o rewitalizacji (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1023 z póź. zm.).

Termin załatwienia

Zaświadczenie wydaje Wydział Strategii i Rozwoju Miasta – Referat Planowania w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku oraz wymaganych załączników.

Wymagane dokumenty

Wniosek na formularzu stanowiącym załącznik do procedury oraz dowód wniesienia (uiszczenia) lub przelewu opłaty skarbowej.

Opłata

Opłata skarbowa w wysokości 17 zł uiszczona w kasie Urzędu Miejskiego w Cieszynie przy ul. Srebrnej 2, tel. 33 479 42 81 lub na rachunek bankowy: ING Bank Śląski SA O/ w Cieszynie: 91 1050 1083 1000 0022 7607 6284.

Uwagi

Formularz wniosku można pobrać:

  • w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1 – parter,
  • w Wydziale Strategii i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, pokój nr 216 (II piętro), tel. 33 479 42 54,
  • na stronie internetowej BIP (pliki w formacie pdf i edytowalnym doc).

Miejsce składania dokumentów

  • w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1 – parter,
  • drogą pocztową.

 



Załączniki:

wniosek zaświadczenia o rewitalizacji
wniosek zaświadczenia o rewitalizacji