Podstawy prawne

Ustawa z dnia 9 października 2016 r. o rewitalizacji (tekst jednolity: Dz. U. Z 2017 r., poz. 1023 z póź. zm.).

Termin załatwienia

Zaświadczenie wydaje Wydział Strategii i Rozwoju Miasta- Referat Planowania w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku oraz wymaganych załączników.

Wymagane dokumenty

Wniosek na formularzu stanowiącym załącznik do procedury, zawierający informacje dotyczące: - numeru działki i obrębu, położenia (nazwa ulicy) oraz dowód wniesienia (uiszczenia) opłaty skarbowej.

Opłaty

Przy składaniu wniosku opłata skarbowa w wysokości 17 zł.

Uwagi

Formularz wniosku można pobrać:

- w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1 – parter,

- w Wydziale Strategii i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1, pokój 216 (II piętro), tel.: 33 479 42 61, 479 42 54,

Miejsce składania dokumentów

Kompletny wniosek można złożyć:

- w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Cieszynie, Rynek 1 – parter,

- drogą pocztową.

 

 



Załączniki:

wniosek zaświadczenia o rewitalizacji