INFORMACJA DLA POSZKODOWANEGO

Procedura zgłaszania i likwidacji szkód. 

Szkody w mieniu lub na zdrowiu osób trzecich wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie.

Osoba poszkodowana może wnieść roszczenie z odpowiedzialności cywilnej bezpośrednio do MZD Cieszyn (Ubezpieczonego) lub bezpośrednio do zakładu ubezpieczeń – AGRO Ubezpieczenia - Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych.

W przypadku skierowania roszczenia do zarządcy drogi poszkodowany zobowiązany jest wnieść w formie pisemnej roszczenie, które musi zawierać następujące dane:
a) Nazwę poszkodowanego (imię i nazwisko lub nazwę Podmiotu wnoszącego roszczenie);
b) Dane teleadresowe: telefon kontaktowy, mail, adres zamieszkania / adres siedziby;
c) Dokładne określenie przedmiotu szkody;
d) Dokładny opis okoliczności powstania szkody.
e) Określić jak najdokładniej konkretny odcinek drogi, bądź lokalizację, gdzie doszło do zdarzenia np.: kategoria drogi, nr drogi, kilometraż, kierunek jazdy, obszar.
f) Dołączyć kopię posiadanych dokumentów, tj. kserokopię dowodu osobistego, kserokopię prawa jazdy, kserokopię dowodu rejestracyjnego (w przypadku uszkodzeń w pojeździe), dokumentację fotograficzną z miejsca zdarzenia oraz uszkodzonego / zniszczonego mienia, notatkę policji z miejsca zdarzenia.


W przypadku skierowania roszczenia bezpośrednio do zakładu ubezpieczeń szkodę można zgłosić w następujący sposób:
a)telefonicznie pod nr 801 00 22 88 lub 48 370 48 48 
b)mailowo na adres: zgloszenie@agroubezpieczenia.pl
c) lub korespondencyjnie na adres:


Ubezpieczyciel: AGRO Ubezpieczenia – Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych

ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 02-685 Warszawa

POLISA NR 1301N00006920


Szczegóły na temat zasad zgłaszania szkód znajdują się na stronie internetowej:

www.agroubezpieczenia.pl w zakładce Strefa klienta / Zgłoszenie szkody oraz Zasady zgłaszania szkody. Należy wybrać właściwy rodzaj ubezpieczenia i postępować zgodnie z instrukcją.