Osoba, która przed wszczęciem postępowania egzekucyjnego przedłoży w Miejskim Zarządzie Dróg w Cieszynie ważne zezwolenie lub ważny bilet opłaty parkingowej, może odwołać się w formie pisemnej od opłaty dodatkowej.

Kierujący lub właściciel  pojazdu, kwestionujący zasadność wystawienia dokumentu opłaty dodatkowej, może złożyć reklamację w terminie 7 dni (kalendarzowych), liczonych od dnia następnego po wystawieniu dokumentu opłaty dodatkowej umieszczoną za wycieraczką przedniej szyby pojazdu.

Złożenie reklamacji na otrzymaną opłatę dodatkową nie wstrzymuje 7- dniowego terminu do jej uiszczenia, podczas której jej wysokość wynosi 50 zł, zamiast 200 zł. Nie wniesienie opłaty w tym czasie skutkuje nieodwracalną utratę tego uprawnienia. W przypadku uznania reklamacji opłata dodatkowa zostanie zwrócona wpłacającemu. 

Odpowiedzi na odwołania udzielne są w trybie i na zasadach określonych w dziale VIII Kodeksu postępowania administracyjnego .



Załączniki:

Zarządzenie do wniosku o anulowanie opłaty dodatkowej
Wniosek o anulowanie opłaty dodatkowej