Wszelkich informacji dotyczących sposobów i procedur załatwiania spraw w Szkle Podstawowej nr 1 w Cieszynie przy ul. Matejki 3, udziela sekretariat szkoły w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00.                                                                                        Telefon/fax: 33 852 07 32.

Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów. Wszelkie sprawy można załatwić osobiście lub korespondencyjnie, pod adresem : Szkoła podstawowa nr 1 w Cieszynie,   ul. Matejki 3, 43 - 400 Cieszyn.

Dyrektor przyjmuje:

  • rodziców - w każdy poniedziałek, w godzinach od 15.00 do 16.00
  • uczniów - w każdy wtorek, w godzinach od 14.30 do 15.00.

Zainteresowania mogą także kontaktować się poprzez pocztę elektroniczną: jedynkasekretariat@wp.pl