Pracownice Biura Rady Miejskiej Cieszyna: 

1.      Jolanta Fajkis    - podinspektor

2.      Monika Praski   - inspektor

 

Biuro pracuje w godzinach:

poniedziałek                             od 7:30 do 16:30

wtorek – czwartek                     od 7:30 do 15:30

piątek                                       od 7:30 do 14:30

 

Kontakt:

Tel.  33-4794-311, 4794-312

fax  33-4794-313

e-mail biurorady@um.cieszyn.pl

 

Zakres czynności Biura Rady Miejskiej:

  1. Prowadzenie obsługi administracyjno – biurowej Rady Miejskiej Cieszyna, organizacyjne przygotowanie posiedzeń Rady i Jej komisji.

  2. Czuwanie nad właściwym przygotowaniem, opracowaniem i terminowym przekazaniem materiałów na sesje i komisje Rady, w szczególności:

    • zawiadamianie radnych i zaproszonych gości o terminach sesji, komisji Rady

    • wraz z przekazywaniem porządku obrad,

    • protokołowanie przebiegu obrad sesji, komisji oraz udostępnianie protokołu do publicznego wglądu poprzez wyłożenie w Biurze Rady,

    • kompletowanie projektów uchwał Rady oraz innych materiałów, będących  przedmiotem obrad sesji,

    • przyjmowanie zgłoszeń radnych w sprawie poprawek lub uzupełnienia protokołu z poprzedniej sesji i przedstawienie ich do rozstrzygnięcia Przewodniczącemu Rady Miejskiej Cieszyna.

  1. Opracowywanie, przechowywanie i przekazywanie materiałów z obrad odpowiednim organom oraz zapewnienie terminowej ich realizacji.

  2. Prowadzenie rejestru uchwał i stanowisk Rady.

  3. Rejestru interpelacji, wniosków i zapytań, przekazywanie ich Burmistrzowi Miasta do realizacji oraz zapewnienie terminowego udzielania odpowiedzi.

  4. Organizowanie dyżurów radnych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli oraz podejmowanie działań dla ich rozpatrzenia.