O Patronat Honorowy Burmistrza Miasta Cieszyna mogą ubiegać się wyłącznie podmioty organizujące przedsięwzięcia odbywające się na terenie Miasta Cieszyna. Preferowane są inicjatywy o szczególnym znaczeniu i randze dla Miasta Cieszyna, mające istotne i pozytywne znaczenie dla jego wizerunku i promocji.

      W celu uzyskania Patronatu Honorowego, organizator powinien złożyć "Wniosek o przyznanie Patronatu Honorowego Burmistrza Miasta Cieszyna". Formularz stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Wniosek należy składać na adres: Burmistrz Miasta Cieszyna, Rynek 1, 43-400 Cieszyn lub e-mailem na adres: patronaty@um.cieszyn.pl.

      Wniosek o objęcie przedsięwzięcia Patronatem Honorowym Burmistrza Miasta Cieszyna powinien być złożony w Urzędzie Miejskim w Cieszynie nie później niż na 4 tygodnie przed planowaną datą wydarzenia. Organizator otrzymuje pisemną odpowiedź o przyznaniu, bądź o odmowie przyznania Patronatu, przy czym za odpowiedź pisemną uważa się również odpowiedź wysłaną poczta elektroniczną na wskazany we wniosku adres e-mail.

      Organizator przedsięwzięcia objętego Patronatem Honorowym Burmistrza Miasta Cieszyna, zobowiązany jest do zastosowania wytycznych w zakresie form promocji Miasta Cieszyna, stanowiących załącznik nr 2 do Regulaminu. Przyznanie Patronatu zobowiązuje Organizatora do złożenia sprawozdania z realizacji imprezy zgodnie zasadami ujętymi w formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Regulaminu.

      Więcej informacji można uzyskać w załączonym Regulaminie i załącznikach.



Załączniki:

Herb
Logo