W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ewidencji ludności w ...

Or.I/1.1110-26/06
Cieszyn, dnia 16 października 2006 r.

BURMISTRZ MIASTA CIESZYNA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds. ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie, profil - prawo, administracja lub zarządzanie,
b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
c) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
d)nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, odpowiedzialność, kultura osobista , samodzielność, dyspozycyjność, odporność na stres, dążenie do podnoszenia kwalifikacji,
b) dobra znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych (Word, Lex, Open Office,Excel),
c) znajomość przepisów ustaw: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, ustawy o powszechnym obowiązku obrony,
d) gotowość natychmiastowego objęcia stanowiska i przejęcia wykonywania obowiązków związanych ze stanowiskiem.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Obsługa prawna Wydziału Spraw Obywatelskich.
2.Podejmowanie wszelkich czynności związanych z prowadzeniem ewidencji ludności na terenie miasta.
3.Zakładanie i aktualizacja zbiorów danych osób zameldowanych na terenie miasta oraz byłych mieszkańców.
4.Przetwarzanie zbiorów danych osobowych w systemie kartotecznym informatycznym, w zakresie prowadzenia ewidencji ludności miasta.
5.Przekazywanie informacji do Departamentu Rozwoju Informatyki i Systemu Rejestrów Państwowych MSWiA, Ośrodka Informatyki Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Wojskowych Komend Uzupełnień o zmianach osobowych i adresowych.
6.Weryfikacja wydruków komputerowych otrzymywanych z Departamentu Rozwoju Informatyki i Systemu Rejestrów Państwowych MSWiA oraz Ośrodka Informatyki Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
7.Bieżąca współpraca z Departamentem Rozwoju Informatyki i Systemu Rejestrów Państwowych MSWiA w zakresie nadawania nr PESEL obywatelom.
8.Rozpatrywanie wniosków o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9.Sporządzanie na podstawie kartoteki osobowej mieszkańców spisu rocznika przedpoborowych mężczyzn.
10.Zastępstwo pracownicy prowadzącej biuro d/s wojskowych.
11. Prowadzenie rejestru wyborców gminy.
12.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika Wydziału, wynikających z bieżącej pracy.
4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,
b)curriculum vitae,
c)kserokopia trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
d)kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
f)oświadczenie o niekaralności,
g) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( możliwość pobrania druku z internetu lub pobrania w tut. Urzędzie – pok. Nr 5)
h) oświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia pracy na wyżej określonym stanowisku,
i) oświadczenie o nietoczących się postępowaniach dyscyplinarnych.
5. Dodatkowe dokumenty:
referencje, potwierdzające posiadanie nieposzlakowanej opinii

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w Urzędzie Miejskim w Cieszynie lub pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie ul. Rynek 1 – Ratusz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji ludności w Wydziale Spraw Obywatelskich w terminie do dnia 10.11.2006 r.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpa­trywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.um.cieszyn.pl oraz stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.um.cieszyn.bip-gov.pl) a także na tablicy informacyjnej przy ul. Rynek 1 – Ratusz.

Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).

Burmistrz Miasta
dr inż. Bogdan Ficek

Powiadom znajomego