W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Cieszynie

ul. Rynek 1,
43-400 Cieszyn

tel.: +48 33 47 94 200
 e-mail: urzad@um.cieszyn.pl 

Adres ESP (skrytka ePUAP):
/u390efc0tm/SEKAP

NIP: 5480018504
REGON: 000515709
KOD TERYTORIALNY: 2403011

Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze d/s obsługi sekretariatu ...

Cieszyn, dnia 16.01.2007r.
Or.I/1.1110-3/07

BURMISTRZ MIASTA CIESZYNA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

d/s obsługi sekretariatu Burmistrza Miasta w Wydziale Organizacyjnym (pełny etat) w Urzędzie Miejskim w Cieszynie

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe magisterskie o profilu administracyjnym,
b) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
c) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
d)nieposzlakowana opinia,
e)dobra znajomość języka angielskiego,
f)biegła obsługa podstawowych programów komputerowych (Word, Excell), obsługa internetu oraz urządzeń biurowych (faks, kserokopiarka),

2. Wymagania dodatkowe:
a)preferowane doświadczenie w pracy na stanowiskach wymagających bezpośredniego kontaktu z interesantami,
b)predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność, lojalność, odporność na stres, umiejętność rozwiązywania konfliktów,
c)znajomość przepisów kpa, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o samorządzie gminnym,
d)gotowość natychmiastowego objęcia stanowiska i przejęcia wykonywania obowiązków związanych ze stanowiskiem.

3. Zakres wykonywanych zadań:
1.Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie korespondencji wpływającej do Sekretariatu oraz prowadzenie w tym zakresie rejestru manualnego oraz komputerowego w Systemie Komputerowego Obiegu Korespondencji (SKOK).
2.Pzyjmowanie z kancelarii ogólnej Urzędu korespondencji zawierającej wiadomości stanowiące informacje niejawne i przekazywanie jej do rejestracji do Wydziału Spraw Obywatelskich.
3.Organizowanie przyjmowania mieszkańców w ramach przyjęć stron w wyznaczonym terminie:

1. rejestrowanie zgłaszających się stron,
2. kierowanie kart z przyjęć stron do właściwych wydziałów celem rozpatrzenia i załatwienia,
3. sprawowanie nadzoru nad terminowym załatwieniem.

4.Prowadzenie rejestru skarg i wniosków i kierowanie spraw do właściwych wydziałów (zgodnie z dekretacją).
5.Prowadzenie i ustalanie harmonogramu spotkań Burmistrza Miasta – planowanie czasu pracy.
6.Obsługa kont internetowych Burmistrza Miasta i Zastępcy Burmistrza Miasta.
7.Obsługa panelu administracyjnego "Pytania do Burmistrza " na stronie internetowej Urzędu: www.um.cieszyn.pl (drukowanie, przekazywanie do poszczególnych wydziałów i jednostek zgodnie z dekretacją, pilnowanie terminowości odpowiedzi).
8.Prowadzenie obsługi centralki telefonicznej, radiotelefonu i telefaksu.
9.Protokołowanie narad organizowanych przez Burmistrza Miasta.
10.Redagowanie pism okolicznościowych (listów gratulacyjnych).
11.Redagowanie korespondencji bieżącej Burmistrza wychodzącej z sekretariatu.
12.Przygotowywanie zestawów materiałów promocyjnych i upominków wręczanych przez Burmistrza.
13. Sprawowanie zastępstwa w sekretariacie Zastępcy Burmistrza Miasta,

4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b)curriculum vitae,
c)kopia trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
d)kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
e)kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu,
f) oryginał kwestionariusza osobowego,
g) oświadczenie o niekaralności,
h) oświadczenie o stanie zdrowia ,
i) oświadczenie o nie toczących się postępowaniach dyscyplinarnych,
j)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

5. Dodatkowe dokumenty:
a) referencje

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cieszynie lub pocztą na adres Urząd Miejski w Cieszynie ul. Rynek 1 - Ratusz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko d/s obsługi sekretariatu Burmistrza Miasta w Wydziale Organizacyjnym w terminie do dnia 30.01.2007r.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.um.cieszyn.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Rynek 1 - Ratusz.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn.zm.).

BURMISTRZ MIASTA
Dr inż. Bogdan Ficek

Powiadom znajomego